Haha sorry MR-H

Haha bara su du vet MR-H så gymmar jag i din saknade tröjja, dem är rätt lökig nu må jag lova... :$
Men måste iaf säga att du var duktig som inte pratade i telefon under lektionstid, jag är stolt över dig min son <3
Men för att återgå till mitt så att säga, var nyss på gymmet och körde ett stenhårt axel/triceps pass, glömde dock andningen på sista triceps maskinen och höll på att svimma haha, men som jag brukar säga, köö bah köö!!!
Gick ju upp lite tidigare idag så e 1 timme före i schemat, grymmmt!!!! JUst ja, nice kväll igår med Allan och Adam Jonna och Ludde, mys!
Men nu blire lite ProGainer samt dusch! Sen efter jobbet allihopa!
XoXO!
-

HAHA tragisk bild ;)))) , nejdå , du e så  cool " MR "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0