Godmorgon ????

Jahaja, då vaknade man alldeles för tidigt idag... Men men ...
Började med att jag hade världens bästa dröm, det ska precis bli ännu bättre.. men vad händer ?
- Jo mobilen ringer och håller på ... Man fick ju svara såklart, ( det kan ju va nått viktigt ) men det var det tyvärr inte, det sög ju.. Tänkte att jag skulle försöka drömma mig tillbaka dit jag var, men tror ni det gick eller ... NEJ!
haha tycker inte ni också att det suger att man inte kan komma tillbaka dit man var i drömmen, efter man vaknat?
Men det var väl bra att jag vaknade också , hinner ju med mer på dagen än om jag skulle sovit till 1 haha.. Annars har jag väl inga planer idag, jag ska till Tillberga och träffa Simbas bror med Daniel, sen ska jag nog kika förbi hemma också :D Men kan ej va där så länge tyvärr, ska hem till  *_* ikväl så blir bara att säga hej :D
cYa :D
-

Ibland har man ju lust att dänga mobilen i backen när den ringer hela tiden!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0