Måndag!

Tjoo tjoo!
Efter en skön kväll igår med grabbarn ( tjejen ) så sitter jag här och ska snart dra mig mot staden för att fixa lite saker inför veckan, ska på ett möte och möte en person och snacka lite, skönt att börja måndagen med lite viktigheter, vädret är fint så linnet är självklart på! Synd bara att uppumpningen från gymmet igår inte var med mig haha.. Men allting kan ju inte vara bra :$$ Senare under dagen ska jag också träffa två personer och kanske också hem till mamma, men det vet jag inget om än, det återstår att se :D
Men nu måste jag mumsa i mig lite frulle, vi höres sen efter första turen på stan, CHAO :DDDDD
-

Ojjjj, Hot Summer Boy 2011 ??






Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

nu är veckan igångkickad och önskar dig en fortsatt trevlig sådan! :D

2011-06-27 @ 12:13:11
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: emilia

hejsan, jag behöver lite hjälp med designen på min blogg. rubriken på varje senaste inlägg jag gör lixom hamnar i kanten på headern och jag undrar om någon skulle kunna hjälpa mig att fixa det, skulle också vara tacksam om någon kunde ändra min bakgrund till ljustgrå ist för vit som den är nu.. skulle du kunna hjälpa mig?:)

2011-06-27 @ 12:42:29
URL: http://milanias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0