Träääningsvärk :'/

Efter ett plågsamt gympass igår med Filip ( lillefot ) och martin ( karate ) så vaknade man upp med Sveriges träningsvärk... Vet inte riktigt hur jag ska klara mig igenom dagen haha, men det ska nog gå ska ni se!
Idag ska man iväg på ett möte och sedan typ bara vara.. Tror att jag ska träffa Filip, vj och martin och hitta på någonting... Tyvärr så e det ju inte så fint väder så man kan ju inte dra och bada.. Lite synd kan man tycka... Men nu ska man väl hitta på nått att laga till brunch :$ , höres sen sötnosar :D
P.S - Haha en person vars namn är " Jerker " kom fram till mig igår och sa att min blogg SÖG stenhårt, haha aj då... Inte kul .. Men men haha alla får ha sin egen åsikt ;)))))
-








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0