Tack så jätte mycket!!

Tack så jätte jätte mycket!
När jag skule öppna dörren via min telefon kom fasan :O : Jag hade ju tappat min mobil nån stans mellan Ica och Rekylgatan 14 ... vad skulle jag göra !!?? Gick in och lämnade simba.. orkade lixom inte ha honom dragandes när jag skulle på upptäcksjakt! han höll sig lugn så deet var bra! hittade  ingen mobil.... Blev lite ledsen och ringde en sista gång till min mobil på porttelefonen och då svarade en jätte gullig dam som sa att hon hade hittat min mobil efter hon hade vart och handlat! Jag blev såå glad! Utan mobil är det svårt att blå nåbar...
Så tack så jätte mkt!
-- -- -
Men för att återgå till nuet! Kom precis hem från gymmet: Blev ett stenhårt pass och instruktionerna gick jätte bra (Y) haha fick också några trevliga tjejer haha :D Och det är ju aldrig fel (A) !!!
Sitter just nu och laddar ner Mean Girls2 Har hört att den är riktigt bra, så den väntar jag på att få se!
Men innan man får göra nått roligt så måste man ju också gära nått som inte är lika roligt, T-boken!
Vi höres allihopa!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0