Så då är frågan..

så så är frågan, hur gick det för Viktor ;)))
- Tyvärr så är det nog bara jag som får veta haha , !! Soo sorry!
-
Sitter just nu och fösöker bota mitt halsonda med att dricka varmt sockervatten och bara ta det lugnt, ska lägga mig tidigt ikväll för har tvättid imorgon... Orka!
Ja vad har hänt under dagen? Ingenting speciellt.. Var på jobbet med min onda hals.. Skulle ju igentligen inte gymma idag.. Men blev ett litet pass som inte var till så stor ansträngning, man vill ju inte dö på gymmet precis.. Det skulle nog ingen gilla ;))
Så blir att sitta här ett tag till och sen sova, hoppas ni haft en bra dag!
Just ja, var ute och gick med Simba nyss och kom att tänka på hur litet han har varit... Haha ni ska få se en bild där han är jätte liten och förvirrad haha !
GodNatt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0