Jag är helt död!

Jag är verkligen helt död! Klev upp typ kl 9 och började städa och tvätta, blev klar precis innan jag skulle till gymmet, blev ett stadigt pass (Y) förkylningen är bättre nu så snorar bara lite, haha :(   När jag kom hem så såg jag till min förskräckelse.. hade ju glömt några kläder som jag skulle tvätta.. så var tvungen att boka en ny tvättid och tvätta dem kläderna också.. Sen har man legat och fejjat på golvet och i hörnen.. Känner mig som en städare .... INTE OKEJ! :(
Men ikväll hoppas jag iallafall att Helena kommer och gör mig sällskap :$$ Det brukar ju vara at onsdagstradition att hon och jag umgås så vi får hoppas att det blir samma denna onsdag! Men mer om dagen/kvällen skriver jag om sen, dags att städa igen :(
Ingen som vill komma och hjälpa mig lite? ( aaa )
-

Ella y yo ! No hombres, no somos juntos.. :(( ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0