En kväll med syster

Efter gymmet var det dags att studera lite och läsa lite mail, Fick ett riktigt hett förslag om en fotografering på måndag som jag tackade ja till , så vi får se vad som händer med det :D Men jag updaterar självklart er om det senare i veckan :D Men mycket roligt!
-- -- -
Under kvällen/eftermiddagen kom min syster och kikade förbi, trevlig trevligt! Det blev att ta det lugnt och bara prata ltie, mys!
Nu sitter jag framför Facebook och bara är, kan vara skönt det också!
Imorgon är det fredag som sagt men har ingenting planerat.. Så kan mycket väl bli en hemma kväll med några vänner och bara ta det lugnt! Känner iaf inte just nu att jag pallar göra så mycket.. Men det visar sig !
-- -- -
Också stort tack till Nathalie L Som länkade upp min blgog på hennes egna och berömde den, det är alltid kul att folk gillar det man skriver, så tack så mkt gumman! Ska bli kul att träffa dig imorgon =D
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0