Duktiga nära vänner!

Som ni har sett här i bloggen har det varit lite till och från med vänner o lite sånt, men nu vet jag iallafall vilka som är mina riktiga vänner och dem andra har jag sagt " hej dåååå " till , så det känns riktigt bra! Nu kan jag bara leva och inte tänka massa på folk som tror dem är ens vän o som inte är det, sweet!
Vaknade upp riktigt utvilad och såg att jag hade fått många gulliga sms, vet inte riktigt varför , men kul att få iallafall! Så puss till er som skickade dem .)! <3
Ska dra mig mot gymmet nu, hoppas det går bra och är riktigt taggad på mitt pass jag ska köra idag!! go go !!!
Måste också säga att mina söta vänner Frida och Madde är världens söötaste, KRAAM på er!!!
-
Älskar, Älskar inte?
-

Kommentarer
Postat av: Maddddddddde <3

DU är världens sötaste!! favoriitis <3

2011-02-19 @ 11:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0