såja!

Äntligen är jag utvilad! Känns verkligen hur skönt som helst, jag kom på innan jag gick och la mig att jag skulle skippa gymmet idag, har iaf träningsvärk så skulle inte kunna ta ut mig 100 procent... SÅ blev en sovmorgon, viktigt!
Så ska snart ta tag i mitt schema :D Blir då att gå ut med hunden en långis, komma hem blanda iordning en proteindrink, ( viktigt fast man ej gymmar ) göra frukost samt mat till jobbet, sen är jag klar för att åka till jobbet, hoppas det blir lika nice som igår!
Imorgon : Axlar, triceps, ( Om ork finns bröst )
Lördag : Springa .... Var ju inte igår om man säger så...

-

Får sluta slacka snart, dags att göra någon nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0