Men aja ..

Men men , som ni säkert såg så öppnade jag upp mig lite i förra inlägget.. Det e väl inga konstig heter heller..
Men för att återgå till min dag istället så var den riktigt nice, fick också en ny jobbarkollega som jag faktiskt hade riktigt mycket gemensamt med, trevlarns! Kanske störde henne lite väl mycket på jobbet idag när jag hade tråkigt haha, får ju inte bli som i skolan där man sprang runt o störde alla när man kände sig lite sprallig haha, nej då så farligt var det inte! ....
Men just nu är jag helt slut efter Sveriges längsta promenaad med Simba också, puuuh! Så imorgon är det sista dagen på veckan så funderar på att glida ut med Tobias och göra stan, but we will se, har också fått förfrågan om gym med bästa Filip, så vet ikke riktigt, som sagt we will se, men måste sova nu hörrni , PUSS !
-

Saknar dig sjukt mkt Helena! <3<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0