.....

Sov kanske med världens sötaste hundar inatt... Simba hade sin kompis dinna över, och hon fick till och med sova över, vilken snäll pappa jag är ! Han är ju bara ett år och har tjejer som är 3 år som sover över, oj oj ! Det är min grabb det må jag lova!
Så sitter just nu och äter frukost medans hundarna sover som vanligt haha.. Måste också säga att det var riktigt trevligt att träffa Allan och Adam igår, riktigt sköna individer! Ska nog träffa dem idag igen efter mitt lillla jobb, just ja.. Har jobbmöte imorgon , måste upp kl 8 :/ det sög ju ...
>Men ska äta upp nu , sen viidare mot oändligheten, xoxo!
-


Frukost =D !!

Kommentarer
Postat av: MR H

jaha där är min tröja haha ; den va saknad

2011-09-01 @ 01:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0