=)

oooooh vad det ska bli skönt med sovmorgon imorgon! Vilo dagarna är alltid dem bästa kan jag känna!
Jobbet gick käpp rätt åt fanders i början, men jag ryckte tag i kragen på mig själv och lyckades styra upp det, känns alltid skönt att vara en problemlösare, eller hur var det nu igen haha ...
Hade också ett allvarligt snack med en kompis idag gällande min syn på vissa saker som tydligen inte andra tycker, men det var skönt att få ur sig allting och inte hålla inne på någonting, så man hoppas ju på en bättring, vi får se hur det blir med den saken iofs...
Men nu ikväll ska jag bara sitta hemma och tänka på hur bra jag igentlgien har det nu för tiden; Ja men tänk bara, Har ett riktigt bra jobb, har kommit in i rutinerna och kommer alltid upp vid kl 08.00 på mornarna, (förutom när jag har vilodagar) super schyssta vänner som alltid ställer upp , ( iaf vissa.... ) och en familj som är guld värd! Kan känna att jag e lycklig! Nu fattas det ju bara : Fru Barn och ett Radhus någonstans vid en udda ort, sen är livet komplett så att säga haha!

Kanske hit jag flyttar inom kort ;)) ))










Kommentarer
Postat av: TS

Äääh tror du glömde någonting nu? VOLVO oxå!!! Sen byta ut simba till en Labrador eller en golden! Han är juuu en kamphund tamefan!



2011-08-25 @ 02:57:06
URL: http://tobiasstarborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0