Tjaa!

Tjenare bloggen!
dagen har ju varit riktigt trevlig tills jag loggade in på facbook lite senare och hörde från en kompis att det snackades så kallas bull shit bakom min rygg.. Och då kan jag känna.. Varför inte ta det till mig öga mot öga.. Ist för att snacka bakom mig, haha patetiskt.. jag bryr mig igentligen inte.. men sånt där.. hmm låg stil!
Men för att återgå till min dag : jag var hemma och tog det lugnt , blev sen att åka till stan för en del ärenden, såsoom.. jaa... behöver jag inte ta upp i bloggen, men det gick riktigt bra iallafall, så jag e glad! Efter det var jag med Kim och kollade fotbollen, synd att det gick som det gick :/// men men .... Och sorry kim hahah! men men sånt händer!  Imorgon ska jag till ett möte kl 13.00 så måste va pigg till det, vi höres!
P.s. tycker det är rätt dålig stil att om jag nu kommer ner till stan för att såsom träffa dig och göra lite ärenden skiter i det och köper kor ist... det kunde du nog gjort efter dem 5 min jag stannade/letade efter dig.. så stor Diss ...
-
PZ
-













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0