Rage!!

Helt stört hur en människa kan förstöra så mycket för en annan människa på så kort tid... Helt stört!
Jag ska inte hänga ut folk... Men om man säger såhär: Allt började med att jag nu tydligen umgås med en grabb vars mamma absolut inte tkr om mig, okej det är upp till henne men att hänga ut mig och försöka förstöra mitt liv och vilja att jag ska tappa hoppet är väl ändå lite för mycket, kan iallafall jag känna... Och det blir ju lite pinsamt för din så kallade son att ha en sådan mor som vill hans kompisar så illa... Så två tummar ner och absolut ingen upp för det beteendet!
Som jag brukar säga; Sköt dig själv och strunta i andra.. OM det nu inte finns grunder och bevis på någonting annat! OJ.. förlåt mina kära läsare... Men man blir ju så besviken på allt när människor kan vara så onda när man själv är så snäll... Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad, eller vad tycker ni ?
-
Men för att återgå till dagen idag, blev väckt av att dem bygger om här i lägenheterna, så gick ut en långis med hunden och gjorde sedan en god frukost, Sitter nu här och gör ingenitng... Pratade nyss med pappa och bestämde att jag ska hem ikväll och prata ut om lallt som har hänt, känns skönt men ändå lite pinsamt.. Det var ju ett tag sen man var hemma, för länge sen... Får bli ändring på det!
Annars händer ingenting idag, vi höres alllihopa!  haha blev ett långt inlägg idag :$$
-

Ondska....








Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan! jag skulle också bli arg jonthe!

Tycker synd om dig. Och jag vet att du aldrig skulle hålla på med någonting sånt där.

Lycka till!

2011-04-14 @ 13:07:14
Postat av: Frisk och svettig fyrabarnsmamma

Hm, när jag läser din blogg så framgår det ju att du festar med ganska unga personer. Bl a nämns P12:or i några av dina inlägg.

Om du helt ärligt kan säga att du inte hänger med underåriga och förser dem med saker som de inte bör ta del av så tycker jag du ska göra det. Prata ut i VLT vetja!

Ingen rök utan eld ... .

2011-04-14 @ 14:15:47
Postat av: KarlAlex

Hihih allt för dig babe <3

2011-04-14 @ 23:04:29
URL: http://moveyourmindset.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad har du blivit anklagad för Jonthe?

2011-04-15 @ 20:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0