Helt död...

Tjeenare bloggen!
Har varit mycket idag, men har faktiskt gjort riktigt många vettiga grejjer idag, allt började ju med att jag åkte på mötet imorse som gick riktigt bra så vi får hoppas att det leder till någonting :D Så trevligt trevligt!
Drog sedan hem och var lite med hunden ( som också var med på mötet ) haha.. Var sedan med Janke ett tag för att sedan åka och gymma med Henke, gick sjukt bra! Men känner att jag kommer vara helt död imorgon... Men det är så det ska vara!
När jag kom hem så gjorde jag inte speciellt mycket, jag var hemma och tog det lugnt :D Blev sen att gå ut med en promenad med Hollaus, skönt att snacka av sig lite!
Och just nu sitter jag och skriver lite med Affe, en riktigt schyst kille :D Så roligt att lära känna dig, ese ;)))
Men nu ska jag sova.. ( snart iallafall )
Höres imorgon :D !
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0