Godkväll :))

Tjenare!
Efter en dag med en massa att göra så sitter jag här och bara tar det lugnt :D
Allt började med att jag åkte till stan och träffade Vj och Janke :D , följde sedan med H till banken för att fixa något ärende till honom, blev sedan jobb såklart =D
Drog sedan hem med H , VJ , Gina och Janke och kollade en film :D Kollade också igenom mina deklarationer, fick ju inte tillbaka så jätte mycket pengar, men lite är alltid något!
Så vad sker ikväll då ?
- hm nej ingenting.. ska ut med lillen snart, sen bara ta det lugnt och se vad morgon dagen har att komma med, har fått lite förfrågningar om lite mingel, men vet ej om jag orkar, säger som John; har tappat suget på att festa hela tiden, finns ju annat man kan göra lixom... men nu ska jag inte upphålla er längre, vi höres :D !!!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0