.

Hellow bloggen :D
Sitter här och inväntar.. Ja, vad inväntar jag... Att någontign ska hända iallafall.. Klockan är inte mycket och jag är intee trött så vi får se vad som händer, kanske blir att träffa Kim om han kommer över, hope so! :$
Var nyss ute en sväng med lilla Simba, träffade då på Reine på micken som og körkort idag, så ett stort grattis till honom, nu känner man ju att det kanske e dags för ensjälv också... pinsamt nästan! Men men ..
Mr H , Hampus , Isak och Madde var också med och gleed i bilarna haha.. Efter jag träffat dem drog jag till Hundgården, igen :D Och träffade Rebecka och två andra kompisar, nice nice! Så som sagt var sitter jag bara här och gör ingenting... Hoppas vädret blir bättre imorgon så man kanske kan sola lite :D vi får se, vi får se!
Men blir nog lite tv nu sen får vi se, see yah :D
-









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0