En hemsk människa ?

OoooOOoops... Haha har vart en mycket fullspäckad helg så har ej hunnit blogga någonting, men nu är jag äntligen tillbaka och ska ej göra er besvikna!
Men för att återgå till lördagen så skulle vi ju hem till * N * med balkongen haha , men blev lite knasig heter så vi kunde ej vara kvar där, så det blev att improvisera och vi gjorde det riktigt bra tycker jag själv, haha det blev många fina skratt och också lite dans, eller vad säger ni, V,G,N,V,P med många fler hahaha! Drog sedan och träffade några vänner :D blev sedan att glida hemåt och bara ta det lugnt :)
Igår ( söndag ) så blev det en slaker dag med film : Hjälp det brinner, haha en gammal rulle som gick på tv för ett bra tag sen, haha tok reine är ju inte så farlig som man trodde då :$$ ! Annars hände det ingenting igår (Y)
Sitter nu och väntar på attt jag ska åka och jobba, kanske också har fått drömjobbet, men vi får se, så skriver ingenting om det än (Y) !!
Men nu måste jag sluta skriva, vi höres allihopa :D !!!
-








Kommentarer
Postat av: KarlAlex

Haha sött <3 Gillar´t

2011-04-11 @ 19:31:06
URL: http://moveyourmindset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0