Det sög ju....

Ajaaa, vad ska man göra lixom... Finns inte så mycket att säga om detta som har hänt.. Får man anklagelser mot sig så är det väl så, synd bara att det skulle gå såhär långt... Men som jag själv och andra sagt; Ingen rök utan eld... Vilket i detta fall menas med att jag har ju sunnits här och där, och umgåts med den och den.. Då blir det ju såhär, så nu får man ta tag i livet innan det verkligen är försent!
Måste också tacka alla som skrivit och sagt att dem verkligen tror på mig, det håller hoppet uppe ska ni veta! Så man inte behöver ta sig igenom det här själv!
Också ett stort tak till mamma och pappa som också försöker tro på mig så gott det går, vet att de kan vara svårt... Men denna gång är jag ärlig!
Ska iallafall hem till * J * imorgon, ser fram emot det för där kan kan koppla av för en stund och bara umgås och snacka! Ska bli skönt efter allt detta!
Fick också en kommentar att jag ska gå ut i tidningen och rentvå mig där, grejjen är att det kanske skulle vara en idè ... Men som jag ser det kommer det bara bli större än vad det redan är.. Men vi får väl se hur det blir...
Godnatt allihopa!
-

Estoy solo....








Kommentarer
Postat av: Frisk och svettig fyrabarnsmamma

Njae, rentvå dig tror jag inte du kan för du har nog din del i det hela. Hoppas du ändrar ditt leverne och inser att du är vuxen. Mvh, Mia

2011-04-17 @ 23:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0