**.**

~H~
S
juuukt glad just nu var och träffade Jerry nysss, han är verkligen den nästa personen som finns det vill jag lova er alla!!! Han hade gjort den godaste maten när jag kom ikvälll och hade verkligen slitit för att det skulle vara nice för mig! det uppskattar jag riktigt mycket, så tack för en skön måltid och ett mycket fint umgänge, vi pratade om allting mellan himmer och jord, ingentign var för pinsamt!! såå tack så mycket!!! HAHA blev också ett eller annat glas vin som inte gjorde stämmningen helt fel heller haha, chill!!
 Sitter just nu och lyssnar på Rosas leben på youtube, den är rktigt grym, men kom ihåg, Men kom också ihåg att det är min och Jonnas låt, ingen kan sjunga den´utan vår tillåtelse! haha!
Men nu måste jag ta det luugnt, det är ju en dag imorgon också, så vi höres <3<3<3
~H~
 http://www.youtube.com/watch?v=EIVi_0w1c0k


Kommentarer
Postat av: Catostine

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2012-04-25 @ 08:02:27
URL: http://catostine.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0