23.28

~H~
 U
nderbar dag faktiskt!! Hoppas ni också hade det!!?
Vaknade upp riktigt utvilad efter en lång natts skönhetssömn och såg att jag hade fått ett sms från en väldigt speciell person, haha nejdå! Det var Alexander som frågade om jag var vaken, och det var jag ju eftersom jag läste smset, haha! Drog sedan till jobbet som gick väldigt bra idag, har kommit upp i nivån nu och det kommer bli riktigt nice den 25,e vill jag lova!
Vet inte varför men är riktigt GLAD idag, inte varje dag man är det!
Åt nyss en riktig god måltid som jag kokade ihop på bara några sekunder, men gott blev det!
Sitter och snackar lite med Alex och Marcus just nu, det blir nog att Marcus kommer hit i helgen, vem vill inte veta hur Jhonte Hedman minglar på helgerna?! Det kan inte vara nåGon som inte vill, helt ärligt!
Men nu ska jag trappa ner lite, kanSKE till och med blir en liten film, så ni får ha det så bra!!
Pusss!!
~H~

Detta var jag idag!! Glaaaad!!

Kommentarer
Postat av: Mikailhelen

God bless you

2011-03-28 @ 12:37:46
URL: http://mikailhelen.blog16.com
Postat av: Jhonatan

Thanks for the good comments =D

2011-03-29 @ 11:09:34
URL: http://jjhonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0