23.20

~H~
 G
alet trött kille som sitter vid datan! Sov ut men är iallafall hur trött som helst ich ändå har jag inte gjort någonting speciellt, måste vart gympasset som tog musten ur mig!
Under dagen har jag varit på gymmer varit på jobbet, 2 gånger faktiskt fast på olika jobb och betalat räkningar, inte allt för jätte roligt, men det måste man också göra tyvärr, Och inte mins av allt tagit hand om min lilla Simba!
Det är verkligen jätte skönt att han börjar bli rumsren så man slipper följa efter honom vart han än går för att det inte ska ske en olycka haha!
Men nu ska jag sova tidigt så jag orkar upp imorgon, har ett viktigt möte att gå på,  oj oj;)
Höres och sees imorgon allihopa!
Pusss<3
~H~
 
Jhonte-v-Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0