15.00


~H~
 M
en sådärJa! Nu var min lägenhet genomstädat och skinande ren! Vaknade upp och såg att det verkligen behövdes städas så blev en storstädning, torkade till och med speglarna och skurade golvet, på mina bara knään! Men man måste ju visa att man har växt upp lite, och det blev faktiskt mycket fräschare!
Ska snart dra mig mot jobbet, hann tyvärr inte till gymmet idag, men imorgon blir det att dra dit! Inga undanflykter här inte!
Under denna vecka vet jag inte om det händer någonting speciellt, blir att jobba och vara på gymmet som gäller! Har också en licensiering till gyminstruktör på Onsdag, ni får önska mig lycka till med den!!
Ha det bra allihopa!!
Pusss!<33
~H~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0