14.35

~H~
 A
jj då! Sista matchen i Hedmans fotbollskarriär slutade med förlust, inte alls okej... Matchen var väl sådär men vi fick inte igång spelet riktigt som vi ville, då blir det förlust mot ett bättre lag, tyvärr!
Gårdagen blev lugn, var hemma hos mig med några nära vänner och kikade film och myste massor, det gillar vi!!
 Idag ska jag till jobbet på Kick off middan, ska äta lite och dricka gott, blir sedan att åka och jobba, vad som händer efter vet ingen haha, men det ser ut som det kommer bli en lyckad kväll!
Men nu måste jag duscha, bilder från kvällen kommer senare ikväll eller imorgon!
Pusss alla mina älsklingar<3
~H~
 
Ojj Ojjj !!

Kommentarer
Postat av: Eskillotte

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-03-17 @ 10:16:40
URL: http://eskillotte.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0