14.30

~H~
 E
tt stort grattis till mig!!! Klarade " provet " inom gyminstruktion så nu är man utbildad och är redo att ta sig ann dem stora utmaningarna, jag är verkligen hur glad som helst!
Gårdagen var lugn, var enbart hemma och softade, hann också med att rösta på mitt favorti parti! Men såg i tidningen att Sossarna hade kommit rätt långt upp i listan, så vi får se vilka som vinner.. bara det inte blir sossarna blir jag glad!!! Sverige demokraterna kan också gå o hitta på nåonting annat, gillar dem INTE!!
Idag så softar jag bara, bar nyss och handlade vilket behövdes haha, hade bara ketchup och ett ägg i min kyl haha, man orkar inte handla asså haha!
Men nu ska jag fixa någonting att äta och sedan dra mig till jobbet, see yah:)
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0