11.21

~H~
 S
nabbt inlägg innan jobbet! Sitter just nu och läser lite fakta om Pitbull/amstaff hundar, vilket är riktigt intressant om man kommer in i det! Men måste skynda mig eftersom jag ska till gymmet snarast, great!!
Idag blir det gymmet/jobb, sen hem och äta, sen jobbet ikvälll igen, det är många bollar i luften här hemma vill jag lova!
Jag fick en förfrågan om vad jag tycker om att Sverigedemokraterna kom in i Riksdagen, jag säger såhär : Jag håller absolut INTE med på alla punkter dem står för! Men endel av deras åsikter kan jag också hålla med om. Jag själv tycker det är en värdelös röst.. men det tyckte tydligen inte många andra...
~H~
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0