01.00

~H~
 E
n skön dag med inte allt för bra väder har man upplevt idag! Har inte gjort allt för mycket idag, men har ändå hunnit med mycket, hur det nu kommer sig.. Har iallafall hunnit vara på gymmmet, betala räkningar, varit med Johan och sedan varit på jobbet.
När jag kom hem gjorde jag världens godaste mat, vet inte om det var för att jag var jätte hungrig eller om jag börjar bli bra på att laga mat haha, men gott var det!
Kollade nyss på en jätte Bra film vars namn är : Naken, det är en rolig komedi om en man som ska gifta sig om en dag sen går bara allting helt fel. Humorn är på topp och man kan inte hålla sig för att skratta i vissa scener! Absolut sevärd!
Men nu ska jag sova, och ni får önska mig lycka till med min licensiering till blivande gyminstruktör imorgon!
Sov gottt <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0