00.00

~H~
 G
odkväll allihopa! Känner mig typ as vuxen just nu... Fick reda på att jag klarade en tenta idag, bokade också in en tvättid imorgon bitti och ska sedan åka till gymmet, för att sedan åka till jobbet och arbeta! Har varit glad hela dagen idag, kanske beror på att jag träffade lilla Tania :$$ , jani vad hände där ? Ja ni.. det kan nog inte ens gud svara på, men om vi säger såhär så börjat allt ordna upp sig, och även med Tania tror jag! (a`
Sitter just nu och snackar med lite olika folk, haha t.ex : Birk James, han e fan riktigt sköön den grabben, aldrig omöjlig på att birka! Inte ens innan skolan! Det gillas! Väntar också på att en speciell person ska adda min Facebook som han/hon nu gjorde ;)))
Så nu blire att snacka med den personen, vi höres imorgon allihop!!!
PUSSS<33
~H~

http://www.youtube.com/watch?v=dxZrXy9smCM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0