20.49

~H~
M
en är jag duktig eller?
- JA!
-- -- --
Har typ jobbat as mycket med CV,t så nu ser det riktigt bra ut! Visade det för en av mina kompisar som äger ett ställe och han tyckte det såg grymmt ut! Gillar när jag orkar ta tag i saker verkligen lägga ner tid på det!
Blev ju klar med det för ett tag sen så ett par vänner kom över till mig ett tag, blev att kolla paradise hotel och snacka lite, alla drog för ett tag sen så nu sitter jag här och är stolt över mig själv, inte ofta jag är det haha!
-- -- --
Under kvällen blir det att kolla lite tv och slappa! Måste också ringa Tobias om den hemliga resan på Onsdag, sweeeeeeet!
Men nu ska jag återgå till tv,n och fixa någonting att äta :D
~H~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0