19.00

~H~
S
åja! Nu känner jag att jag har uträttat enhel den ärenden som jag inte gjort på jätte länge!
Har skickat iväg ett CV till en butik jag skulle vilja jobba i, och också köpt en ny tröja på MQ den är verkligen sjuukt snygg, tyvärr så glömde jag den på bussen haha, så min kompis fick lov att ta den, men den kommer snart så då får ni en bild på den, alltså ikväll :D
Känns som jag har börjat ta tag i livet mer nu de senaste dagarna och börjat prioritera mer än vad jag brukar, det gillas verkligen!
Måste också säga att jag har världens bästa vänner som alltis stöttar mig till tusen procent, älskar er alla!
Ikväll blir det en lugn hemma kväll med några vänner med film och mys! Orkar dock inte att det ska vara tusen personer hemma hos mig hela tiden, och framför allt inte dem jag aldrig brukar vara med, som bara kommer när deras kompisar e här, så dem kommer jag sedan att säga nej till!
men nu blir det att återgå till mina vänner, vi höres ikväll !
~H~

B
us bild från helgen, snyggga? - JA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0