16.19

~H~
D
agen har varit riktigt kanon grymm! PÅ förmiddagen var jag självklart på jobbet, fick en instruktion, två till och med på Engelska... Haha min Engleska suger igentligen, men när man väl måste så gick det faktiskt förvånandsvärt bra!
Efter jobbet drog jag hem och märkte ju inte till min förvåning att disken inte hade diskat sig själv, skulle gjort innan jag kom hem... Men icke! Så jag fick ta tag i den saken också, inga konstigheter! Åt sedan en mysig lunch med massa proteiner och lite grönt, precis som de ska va!
--- --
Det tog ett tag innan jag såg att det verkligen behövdes städas... Golvet var typ as smutsigt och soffan var likaså.. Så nu yr städningen i lägenheten, golvet fin puttsas och dammsugaren fått någonting att bita i , haha!
Robin och Alex hjälper till så gott det går! like that!
Men nu måste jag fortsätta här, innan musten går ur mig!
Mer om kvällens bravader får ni senare =))
PUSS<3
~H~

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0