11.45

~H~
E
n lyckad gårdag med många olika vänner faktiskt. Började med att jag satt här hemma helt ensam hihi.. skönt dock! Efter en stund så kom mina tjejjor ; Gina och Jonna , tvä underbara tjejer!
Det blev sedan att gå ut med hunden och tänka lite på livets bra och dåliga stunder, det måste man göra ibland!
Blev sedan hem till mi amigo j , vi småpratade lite och kollade både efterlyst och typ bonde söker fru haha..
-- --
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska iallafall åka med min kära mor och handla lite skor, har typ inga snygga längre.. hunden har bitit sönder dem * gråter * hehe
Sen blire väl att vara med hunden och bara ta det lugnt, vänta in helgen som man brukar göra när det är torsdag, hehe!
Hoppas verkligen en speciell person ringer idag, men varför hoppas för mycket ? ...
Mer om dagen får ni veta sen =)
PUSS och ha en trevlig dag!
~H~

F
resssh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0