11.11

~H~
E
fter att ha smsat med Viktor typ hela natten så somnade jag riktigt gott, hade fått säga allt jag kände och han berättade också endel saker som han inte heller vill att alla ska veta, är skönt att ha sånna vänner man kan snacka med allt om! Viktor och Jerry, ni är och betyer mycket för mig!
---
Imorse vaknade jag upp av att alex skulle iväg på ett litet onsdagsmöte, somnade dock om och vaknade om när han kom hem, så nu är jag utvilad och redo för en ny dag! Vet dock inte vad denna dag har att bjuda på, men hoppas att det händer någonting roligt! Hunden har sett snö för första gången så han leker som han vore en galning, hur sött som helst!
Så vad dagen bär av ser ni senare under kvällen =)
PUSS<3
~H~

H
aha aj då Viktor!

Kommentarer
Postat av: Justinandrea

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2012-06-20 @ 12:27:46
URL: http://justinandrea.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0