11.00

~H~
 O
jjj! Blev en grymm kväll igår med grabbarna!
Allt startade med att jag var nere på stan och köpte nya byxor (Y) Grymmt snygga asså!!
Drog sedan hem och mötte upp Viktor Gina och självklart Alex! Haha david och han lilla kompis kom sedan över, haha dem är så gulliga dem små liven!  Mötte sedan upp Raffa och Jocke för att sedan glida till Silk! Det sög dock där.. Så jag drog till Pluto och var med brudarna! Aldrig fel att umgås lite med tjejerna, hihi!
Blev sedan en taxi hem för att sova och vakna upp som man förtjänar haha! Men kvällen var grymm och måstes göras om snart!
Tack för kvällen grabbar!
--
Idag blir det att kolla på tv och inte göra någonting... Eller just ja, jag ska hem till * J * ikväll också, ska snacka med han och David lite grann, aldrig fel aså!
Man kan ju hoppas att en viss person kommer dit, hihi!
Men ska sätta mig vid tv,n nu, vi höres senare!
PUSSS!!
~H~
 
M
ina nya byxor! Grymmt snygga!

Kommentarer
Postat av: Rosa?

Rosa?

2010-11-18 @ 12:39:06
Postat av: thom

så mycket sög det ju inte... jag var ju där som huvudattraktion

2010-11-18 @ 18:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0