10.50

~H~
A
wh! Detta var ju inte precis meningen.. Har typ inte kunnat sova på hela natten.. först vaknade jag av att tv,n var på ..... Stängde då av dem men kunde inte somna om, sen fik jag typ at ont i halsen och kall svettades... Vet ej vad det beror på :O Men tillslut fick jag iallafal typ 5 timmars sömn , vilket är på tok för lite! Så ska snart till jobbet och sen ett litet " Möte " Sen ska jag hem och sova, det vill jag lova!
-- --
Måste tyvärr dissa en viss person som enbart hör av sig på helger.. I själva verket är han/hon en underbar person men nu börjar det gå över styr! Och jag tror du vet vem jag menar, ska du ha kvar mig som vän så kanske du ska tänka på att ändra ditt beteende... Annars kommer jag inte ha någonting emot att säga ; Bye bitch, i dont need ya!
* snap *
-- --
Men nu ska jag fixa lite mackor med några stekta ägg, muuums!
Höres mer om mötet ikväll!
PUSS!
~H~

V
i vet att ni tkr  att vi är snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0