01.00

~H~
O
keeey... Polisen har verkligen mycket att göra kan jag känna...
Dagen var riktigt nice, en suverän måndag om jag får säga det själv, började med utgång med hundarna för att sedan dra till jobbet och tjäna in lite money you know! Drog sedan hem och mötte upp Alex Denise och dem vanliga, drog sedan och fixade lite pengar igen ;)
Som jag sa hade jag ett litet hemligt möte idag och jag träffade Roberto idag, vi hade det riktigt trevligt och jag vill jätte gärna träffa honom igen, en riktigt sötnos var han! Så det var ett trevligt möte må jag säga!
Drog sedan hem och träffade Alex viktor och sötnosen Isak, vi drog och badade och hade jätte mysigt innan en vakt typ började flippa sönder för att någon hade förtärt alkohol i bastun som visade sig vara någon annan än oss, haha cp kärring... men men ...
Efter allt så drog vi hem till bästa Jonna och kollade tv och myste, men tyvärr så kommer en diss in i detta slutsenario att en gammal vän har typ blivit as " Bitch " mot iallafall mig och märker även av det på mina kompisar att dem tycker det.... men så du vet pysen så funkar det inte, iallafall inte på mig! Så draaaah och ta dörren med dig din hooooooooooor* !!
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0