00.48

~H~
D
et blev en lugn hemmakväll med söndagsmys med popcorn och läsk, orkade inte med mer än så! Skönt dock att enbart slappa och få rå om sig själv lite grann!
Kollade också nyss på en heelt sjuk film, den var verkligen hur läskig som helst... Brukar inte bli rädd för filmer men denna tog fan priset! Ger den 10/10 stjärnor! The.Amityville
Men nu ska jag lägga mig och sova, har blivit några sena kvällar under helgen, så måste komma tillbaka till min vardags rythm!
Hoppas alla haft en trevlig helg, för det har jag, hihi!
Och just ja! Min kära vän Jesper Andersson fyller ju år idag! SÅ det måste firas!
Grattis lilla gubben! Hoppas du får en underbar dag!
~H~

Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0