00.40

~H~
E
n dag fylld av knas kan jag nog säga!
Hela dagen har varit ... Sådär ... Efter jag hade varit ute med hundarna med Rebecca och David och Alex så var det dags att åka till jobbet, känns riktigt skönt att komma ifrån allt och komma iväg till gymmet! Drog sedan att fint bröst pass med Viktor och Jesper, haha synd nog så  tog jag typ dubbelt så mycket som dem i bänk pressen, haha skämmigt grabbar ;)))
Under kvällen blev det mindre roligt, tyvärr så har en kille snackat riktigt mycket bullshit till sin så kallade bästa vän, haha sin mamma, så många av mina kompisar har åkt på mycket skit.... Och tyvärr så e det MIN kompis.. Fattar inte hur man kan hålla på sädär, men det är upp till honom sen att förklara!
Men nu blir det en film och lite strips så man kommer undar från verkligheten en stund!
Vi höres imorgon, har också ett litet möte inbestämmt som jag ska på, så vi får se hur det går!
Höres imorgon!
PUSS<3
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0