23.53

~H~
 G
odkväll!
Har varit en låång dag men den har varit grymm! Soligt väder och en underbar dag på jobbet är aldrig fel.
Dagen började med att jag och Gabriel vaknade och gjorde frukost och småkollade lite på tv, sedan bar det av till jobbet. Åkte till Arboga idag och det gick hur bra som helst, jobbade inte allt för länge men tjänade grymma pengar, aldrig fel!
Avslutade jobbet och tog en kall öl med Johan som också jobbade med mig idag!, sjukt najjs!
Men när vi skulle hem så hade bussen gått sönder så vi var tvugna att vänta en hel timme på att nästa skulle gå så det vi gjorde då var att impulsera och drog och snackade med några snygga tjejjer, synd bara att dem var liiite för små haha! Men tillslut kom bussen och vi drog hem. Väl hemma så däckade jag typ för att jag var så trött så Gabbe fick typ göra allt mat , ylva!
Under kvällen kom Zebastian och kollade på en film och myste lite, sweet!
Just nu sitter jag bara och nöter data, tidsfördriv ni vet.
Nej nu måste jag fixa lite saker så vi fpr höras imorgon =)
Pussss allihopa!<33
~H~


Kommentarer
Postat av: Emilamy

Keep safe. Look out for one another.

2012-07-10 @ 12:30:27
URL: http://emilamy.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0