13.08

~H~
 F
örlåååååt!!!
Har gjort bort mig jag vet, inte hunnit skriva på bloggen på hela 4 agar vilken INTE är okej! Men det har verkligen varit sjukt mkt att göra, jobbet tar riktigt mycket tid och mina söner behöver sin pappa, yes!
Under all tid har jag inte gjort så mkt så ni har ej missat någonting speciellt, det har varit en hel del festande och partajjande, det kan jag lova. Jag har också fått en hel del nya vänner och avslutat kontakten men väldiigt många också så det går jämnt ut.
Måste dock hissa en väldigt bra vän till mig; Viktor Jonsson, han har verkligen stält upp för mig och tagit hand om min lägenhet och städat och diskat, även fyllt på min kyl även fast han inte behövt, så ett stort tack till dig bästa bror, jag älskar dig.
Vaknade upp cp sjuk, så vet inte riktigt vad som händer ikväll, får se vart planerna leder någonstans. Tror iallafall jag ska träffa mitt x- Tania =)) god sshiet. Men nu blir det en rejäl dusch för att duscha bort alla baciller som springer runt i min kropp.
Pussss<33333
~H~

E
n sann vänn!!


Kommentarer
Postat av: robin (the son)<3

du bör lägga upp att jag fyller år idag:)

2010-07-16 @ 18:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0