10.51

~H~
 V
aknade upp vid 09.00 tiden och kände mig rätt så sliten kan jag lova, helgen har varit grymm men man har inte fått allt för mycket sömn vilket straffar sig nu.. Sitter enbart och " väntar " på att klockan ska bli tillräcklingt mycket för att jag ska kunna gå till jobbet, inte allt för roligt att vara där 8 timmar idag, men men..
Efter jobbet vet jag inte riktigt vad som händer, måste åka och handla igentligen men allt är stängt när jag kommer hem så jag får sköta det imorgon bitti ist. Men tror Viktor kommer över iallafall och chillar, det skulle vara nice! Hatar att sitta själv här hemma under kvällarna, måste alltid ha folk runt mig.
 Idag fyller min syster år så ett jätte grattis till henne! -v-
Men måste diska lite sen till jobbet, vi höres allihopa!
Pussss<333
~H~

Grattis älsklings syster. hoppas du får en underbar dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0