00.50

~H~
 G
alet trött efter en hård dag på jobbet, det gick ganska bra får jag väl lov att säga, men trött är man!
Vaknade upp lite för tidigt och började städa lägenheten och fxa lite grejjer till jobbet. Duschade och sedan var allt fixat, drog sedan till jobbet och hade morgon möte, viktigt!
Ute på fältet så gick det väl sådär, men fick in mina signs iallafall vilket är huvudsaken, saknar min lilla Jonna sjukt mkt, har tappat kontakten med henne lite vilken inte är så roligt, så vi får hoppas att det kommer bli en ändring på den saken!
När jag kom hem så blev det att steke på en rejäl bit kött och koka lite ris, slängde också på en rejäl klick bea så det blev sjukt gott! Måste också säga att det var ricktigt nice att Empa kom hem idag, har saknat han aså! Så det är kul att du är hemma gubben!
Johan, Jesper och Steffe kom över ett tag under kvällen och snackade lite om jobbet, haha bruutalt!
Sitter just nu och softar, ska sova snart.. Måste göra mina signs snabbt imorgon så jag slipper jobba helg haha,,, inte så nice att göra det, men veckan har verkligen gått as snabbt.. Bara jag som tycker det?
 Men nu blire att fixa disken sen min fina måltid, vi höres imorgon allihopa!
Puss<3<3
~H~
 
Ni vet mkt väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0