13.08

~H~
R
ätt besviken på dig... Riktigt besviken!
-- -- -- -
Vaknade upp för ett tag sen och kände en mycket obehaglig lukt... Simba hade tydligen spytt under naten när jag sov, stackars lilla gubben :( Så fick ta bort det och ge han lite mat, han såg riktigt hungrig ut :O
Känns att det kommer bli en stressig dag idag, vet inte varför men jag måste fixa massa ärenden nere på stan och sen ska jag vara på jobbet kl 4 , så har inte tid för nått snickSnack idag heller!
-- -- -- -
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, blir iallafall hem efter gymmet och äta, går rätt bra nu! Så nu äre bara att kötttaah, =)
-- -- -- -
Måste också säga tack till personerna som tkr min blogg har en bra design och att den är spännande att läsa, fick också lite förslag på olika ting, oj oj vad kan de vara ?? =O
Men nu måste jag fixa lite, vi höres :D
~H~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0