13.06

~H~
Jag har fuckat upp igen, ja
Jag har ingen kontroll, men
Det är okej o spåra ur o rensa huvudet på moln
http://www.youtube.com/watch?v=z5pJH01_xVY
-- -- -
Oj... råkade sova lite länge, vaknade av att mobilen ringde och en viss person ringe mig, haha försökte sedan ringa upp men det kom inget svar, knaas! Ringde sen Jonas och pratade lite med honom, skönt att jag fått tillbaka kontakten med honom igen, gillas!
Ska ut med hunden nu och sen inväntar det lilla mötet som jag ska på, ikväll ska jag hem till min vän - J - med Viktor och prata igenom livet lite, skönt att ha en liten social kväll då man kan prata om det man känner för utan att någon ska skratta eller typ komma med opassande kommentarer, (Y)
-- -- -
Men nu håller hunden på att typ få spel, så jag måste springa, vi höres allihopa!
P.s. Lyssna på låten, den är grymm :D
~H~

L
ove<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0