13.23

~H~
 S
ådär ja, nu känner man sig hemma igen! Var nyss och handlade lite mat så man slipper höra ekot när man ska öppna kylen och kolla om det har flygit dit någon mat under natten:)
Sitter och väntar på Jesper just nu, sjukt länge sen jag träffade han så det kommer bli riktigt nice, vi ska dra till gymmet som också var alldeles för länge sen man var på haha det kommer säcka, det blir säkerligen bröst och biceps som man självklart vill ha större haha... eller också ett helkropps pass kan också locka, vi får se.
 Har möte kl 3 som är riktigt spännande om vad får ni veta senare under kvällen eller kanske imorgon, det är många bollar i luften just nu vilket aldrig är fel!
Men nu ska jag fixa min mat för att sedan tagga inför mitt möte, vi höres allihopa!
P.s. Glad för att ni inte hade glömt bort mig haha, riktigt många läsare har varit inne och verkligen väntat på uppdatering, et gillas starkt!
pusss<3
~H~
 
Steeeeek Jesper <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0