11.37

~H~
 K
an man lacka för mindre eller?!!! Vaknade upp hur skönt som helst, duschade och ska sätta på mig mina kläder som jag ska ha på jobbet, öppnar garderoben och ser till min förvåning hur det är någon/några som har vartit där och enbart gjort sig skyldiga till ett mkt uppretat humör!!!!!!!!! Inte okej säger jag bara, tro mig det kommer sättas hårt mot hårt nu, inget snack om saken!
 Första dagen på jobbet ska man vara glad, men nu e jag bara besviken och riktigt irriterad, rolig dag... Bra gjort hörrni, * Applåder *
Men men , för att tänka på någonting bra så ska jag börja gymma seriöst nu, viktigt att se bra ut och känner att den gammla kropp jag hade har försvunnit lite vilket inte är okej!
Har lite brottom nu så blev ett snabbt inlägg, men skriver ikväll och berättar hur dagen var =)
~H~
 
Snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0