10.29

~H~
  A
lltid lika nice att vakna upp när det är fint väder! Gick upp rätt tidigt för att fixa lite här hemma så det ser ut som det är någon  som bor här ifall man skulle få främmande , haha! Jag betalade lite räkningar över min internet bank, riktigt grymm uppfinnig så man slipper ta sig ner på stan hela tiden! Bokade också in ett litet möte med en viss person i veckan, undar vem det kan vara?!! Sist men inte minst så fixade jag en tvättid imorgon efter jobbet, inte allt för kul men allt i livet kan inte vara roligt som man brukar säga!
Nu ska jag bara få orken till att gå ut genom dörren och ta min fina cykel till jobbet, så vi får höras ikväll allihopa!
Puss<3
~H~
 
Det kan aldrig vara fel att se bra ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0