23.00

~H~
J
ag tror fan att livet är någonting man ska hålla kärt!
Lycklig som fan idag, inte bara för att jag och Älskling firar Fyra månader utan också för att idag har allting varit helt perfekt!! * gillas *
Drog ett stenhårt gympass idag med två av mina närmaste vänner; Jesper och Razabooi! Älskar er grabbar!
Var sedan på jobbet där det också gick riktigt okej! , fick en ny arbetskamrat som verkar helt okej också!!
Satt och webba med lilla Razabooi nyss, haha rätt busigt!! ;)
Är verkligen helt uppåt idag, nu vill man igentligen bara ha helg och gå löös på allt som alkohol heter!!
Hoppas att alla haft en lika bra dag som jag haft det, puss till alla från mig <333
~H~

4 Månader<3

Kommentarer
Postat av: Madde

Gud så söta ni va tsm (:

2010-04-22 @ 01:29:15
Postat av: P.G

vart är festen då tok negern haha???;)

2010-04-22 @ 18:23:27
Postat av: Jhonatan

Taack så mycket , klart vi är sööta (A)!

haha festen är överallt där jag drar mig ;)

ring mig imorgon Frank<3

2010-04-22 @ 22:55:07
URL: http://jjhonte.blogg.se/
Postat av: Olafkatarina

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-10-27 @ 07:15:30
URL: http://olafkatarina.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0