22.48

~H~
G
rymmmt fint gubbar!
Hade match idag och den gick as bra, vi vann med 6-0 och självklart gjorde man ju ett mål, inga konstigheter!
Idag var en grymm dag, jobbet gick bra och alla var as trevliga, synd bara att Caroline ska sluta, kommer sakna dig as mkt gumman :(  !!
  Sitter och snackar lite med en nära vän i telefon, haha alla minnen och alla roliga grejjer som livet har att utbjuda!
Är grymmt taggad till valborg imorgon så kommer lägga mig relativt tidigt idag för att vakna som en prins, ska också få mina nycklar till lägenheten så imorgon är den MIN  (a`
Nej nu får det vara bra, vi höres imorgon allihopa, har ni några planer så är det bara att ringa, PUSSS!!<33
~H~

http://www.youtube.com/watch?v=5LGCybbCl3o
En mkt sköön låt som jag sitter och lyssnar sönder på!!

Eminem är sjukt grymm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0